Зараз, коли більша частина робочої сили в світі переведена в домашній офіс, дуже вдалий час для створення і розвитку вашого масажного бізнесу. Люди відчувають психологічний і фізичний стрес від роботи в незнайомих і далеко не ідеальних умовах. На жаль, якщо про вас не дізнається багато людей, можливо, ви не виправдаєте очікувань по заробітку.
Ви готові до більшої кількості клієнтів?
Коли ви вперше отримали сертифікат масажиста, ви, ймовірно, мріяли про гнучкий графік роботи, хорошою заробітної плати, прекрасних клієнтів і великій кількості вільного часу для інших інтересів. Кілька клієнтів в тиждень могли бути ідеальними, тому що у вас було достатньо часу для набуття досвіду у вашій новій професії.
У цій статті ми дамо вам кілька ідей, як сприяти зростанню бізнесу і вивести вас на новий рівень у вашій кар'єрі масажиста.
Як залучити клієнтів на масаж?
Звичайно, маркетинг - перевірений спосіб залучити більше клієнтів, і ми скоро повернемося до цього, але що ще ви можете зробити для залучення нового бізнесу? Один з кращих способів викликати додатковий інтерес - це підвищення кваліфікації шляхом безперервної освіти. Чим більше спеціалізованих послуг ви можете запропонувати клієнтам, тим ширше аудиторія, до якої ви залучите.
Ви також можете отримати більш високий досвід в сфері масажних послуг, які ви вже пропонуєте. Наприклад, якщо у вас є сертифікат про проходження курсу "Класичний масаж", ви можете пройти курси підвищення кваліфікації в області "Реабілітаційного масажу", "Масажу обличчя", "Кінезіотейпуавння". З кожним просуванням ви трохи розширюєте свою аудиторію.
Коли ви просуваєте свій бізнес на ринок, у вас повинна бути відмінна історія. Розмова про розширених сертифікатах допоможе вам виділитися при розробці маркетингового плану.
Способи розвитку вашого бізнесу
Якщо у вас є хороша історія - і ви працюєте над відмінною історією - що ви можете зробити, щоб люди, знали про вас? Є сотні, якщо не тисячі, речей, які ви можете зробити, щоб просувати себе і свій бізнес.
Ось чотири ідеї для початку, але ви обмежені тільки своїм творчим потенціалом в маркетингу.
1. Створіть сайт і блог
Наявність веб-сайту - найважливіший компонент ваших маркетингових зусиль. Це нерухомість, якою ви володієте, де ви можете розповісти історію так, як вам подобається. Якщо ви хочете, щоб люди знали, що ви масажист і пропагуєте здоровий спосіб життя, ви можете створити сторінки, щоб зосередитися на цьому.
На вашому веб-сайті також можна розміщувати онлайн-замовлення, довідкові матеріали, навчальні матеріали та багато іншого. Цей тип інформації допомагає людям в процесі прийняття рішень.
Якщо ви природжений оповідач, подумайте про те, щоб завести блог на своєму веб-сайті, щоб ви могли ділитися особистим досвідом з клієнтами. Ці історії допомагають людям спілкуватися з вами і відчувати себе впевненіше в ваших навичках.
2. Налаштуйте свій бізнес на онлайн-карти
Кожен шукає компанії в Інтернеті по-своєму, але найшвидший спосіб отримати особисті послуги, такі як масаж, - це зареєструватися на різних платформах онлайн-карт. Пошук вашої компанії в Google My Business - це важливі способи забезпечити точність і актуальність інформації, яка відображається на цих платформах, а також залучити нових клієнтів. Установка може зайняти багато часу, але воно того варте. Ви навіть можете завантажувати фотографії або публікувати щоденні публікації, як якщо б ви робили це в інших соціальних мережах. Одним з обмежень є те, що у вас повинно бути фізичне місце розташування для бізнесу.
3. Просувайте себе на місцевому рівні (і за його межами)
Роблячи крок в автономному режимі, важливо, щоб ви залишалися на очах у всіх у вашому районі, які шукають ваші послуги. Якщо у вас є бюджет на рекламу (хороший знак того, що ви готові до зростання), ви можете просувати себе за допомогою плакатів, місцевої реклами, рекламних акцій по прямому поштовому маркетингу і багато чого іншого.
Найважливіше - зважити, наскільки далеко хтось захоче, щоб ви поїхали за вашими послугами, з хорошим практичним правилом - близько 20 хвилин для місцевого обслуговування, і зосередитися на цих областях. Що стосується онлайн-речей, якщо ви вже берете участь в цьому, ви також можете зробити це в місцевих групах соціальних мереж, щоб допомогти вам знайти нових клієнтів, поділившись контентом про переваги масажною терапії.
4. Активуйте свої послуги на заходах
Ще один спосіб спонукати людей розповісти про свій досвід - спонсорувати місцеві спортивні заходи або інші громадські заходи. Якщо він у вас під рукою, ви можете розробити деякі матеріали для вивісок і плакатів, які будуть представлені на заході, з вашим логотипом, веб-сайтом або номером телефону на видному місці. Більш того, якщо ви також можете стати волонтером на заході, дізнайтеся у менеджерів заходи, раді вони, що ви носите одяг з вашим логотипом.
Як визвати лояльність у поточних клієнтів
Працюючи над розширенням клієнтської бази, не забувайте про своїх нинішніх клієнтів. Утримати клієнта коштує менше, ніж знайти нового. Заохочуйте своїх клієнтів записуватися на додаткові заняття, згадуючи нові навички та кваліфікації, які ви додали в свій репертуар. Ви навіть можете заохочувати багаторазове бронювання і передоплату, наприклад, пропонуючи пакет з десяти сеансів за ціною дев'яти.
Висновок
Масажисти користуються великим попитом, тому у вас є необмежені можливості для розвитку свого бізнесу, розширення своїх навичок і заробляння грошей. У своєму бізнесі по масажної терапії вам необхідно розповідати людям, хто ви і де ви є, і давати зрозуміти, що ваші навички виділяють вас серед конкурентів.