Отримавши кваліфікацію в області масажу, для застосування практичних навичок, для відновлення здоров'я і благополуччя наших клієнтів, ми робимо це дуже добре і з великою впевненістю. Але, давайте подивимося правді в очі, коли справа доходить до маркетингу, не у всіх нас, масажистів, є те, що потрібно для побудови нашого бізнесу і залучення нових клієнтів. Таким чином, якщо ви щиро любите те, що робите, і захоплені тим, щоб допомагати іншим, і все ж хочете отримувати пристойний дохід, вам потрібно проявити творчий підхід до маркетингу.
1. ПАМ'ЯТАЙТЕ, ЩО ЦЕ ВАША СПРАВА
Як власник масажного бізнесу, ви повинні змиритися з думкою, що успіх вашого бізнесу залежить виключно від вас. Таким чином, ви повинні бути своїм власним босом і думати як підприємець. Створіть собі позитивний настрій для самореклами і побудуйте міст, який з'єднає ваші послуги з тими, хто вас найбільше потребує. Не упускайте з виду вашу мету і ніколи не здавайтеся.
2. СТВОРІТЬ САЙТ ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ
Наявність веб-сайту не тільки дає потенційним клієнтам можливість ознайомитись з вашими послуги перед тим, як поговорити з вами, а й підвищує довіру до вашого бізнесу. Ви хочете, щоб ваш сайт був справжнім відображенням вашого бізнесу, тому важливо підтримувати його в актуальному стані. Це включає в себе регулярне розміщення свіжого контенту і зображень на вашому сайті, рекламу будь-яких пропозицій, які ви можете мати, а також оновлення ваших послуг, місця розташування і контактних даних. Наявність посилань на канали соціальних мереж вашого бізнесу - відмінний спосіб отримати більше послідовників, а завантаження відгуків від ваших клієнтів - відмінний спосіб продемонструвати дивовижну роботу, яку ви робите.
3. ПОЧАТИ БЛОГ
Тепер вам не потрібно бути кращим письменником, але, надаючи своїм клієнтам більше користі, поділившись актуальною інформацією про масажну терапію, вашими особистими ідеями та щоденними порадами по досягненню кращого здоров'я і благополуччя. Ви можете публікувати статті про переваги масажної терапії або про те, як можна подолати звичайну травму за допомогою регулярних масажів.
4. СТВОРЮЙТЕ ВІДЕОКОНТЕНТ
У міру того, як все більше і більше компаній використовують інтернет для просування свого бізнесу, використання відео в інтернеті продовжує рости, оскільки це відмінний спосіб поділитися тим, чим ви займаєтеся, і при цьому встановити більш особистий контакт зі своїми клієнтами.
5. СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ
Якщо ви хочете виділитися серед інших масажистів, вам потрібно показати свою індивідуальність і створити відносини зі своїми клієнтами. Саме тут соціальні мережі можуть стати потужним інструментом, так як візуальний маркетинг важливий і дозволяє підприємствам створювати унікальні особисті бренди в Інтернеті. Пам'ятайте - в той час як соціальні мережі хороші, ніщо не зрівняється з побудовою відносин лицем до лиця.
6. ВІДВІДУВАТИ ГАЛУЗЕВІ ЗАХОДИ
Масажний бізнес, який просуває себе і йде в ногу з галуззю, як правило, працює набагато краще, ніж той, хто цього не робить. Дізнайтеся, що відбувається у вашій галузі та співтоваристві, і станьте частиною цього, навіть якщо ви можете відвідувати тільки один захід кожні шість місяців - це краще, ніж нічого.
7. СЛІДКУЙТЕ ЗА СВОЇМИ ПОТОЧНИМИ КЛІЄНТАМИ
При побудові масажного бізнесу, дуже важлива підтримка ваших клієнтів. Тому, як тільки ви залучаєте клієнтів, вам потрібно нагадати їм, що побудова відносин з вами приносить великі вигоди. Спробуйте пропонувати ексклюзивні пропозиції клієнтам, яким подобається ваша сторінка в Facebook. Проявіть творчий підхід і пам'ятайте, що додавання стимулів до вашого маркетингу може збільшити ваш охоплення в геометричній прогресії. Люди хочуть відчувати себе особливими, і якщо ви допоможете їм відчути себе таким чином, вони з більшою ймовірністю стануть постійними клієнтами або навіть порекомендують вас своїм друзям.